En snak med dem fra mad ud af huset

03 maj 2022
Anders Lundtang Hansen

advertorial

Når man bestiller mad ud af huset, så foregår det nogle gange mest via en onlinebestilling, mens det måske andre gange kan komme dertil, at man taler med en person over telefonen fra det firma, man skal have maden leveret fra.

Medmindre man så kan slå op – og gør det – hvem det er, man snakkede med i firmaet, så får man næppe sat ansigt på, hvem det var, som man bestilte mad fra, og det er trods alt en større tillidssag, når man skal have sat tænderne i noget, som man bestiller fra dette sted af.

Især når man også skal have mad til andre mennesker end en selv, og det her er jo ikke hurtig takeaway til en selv og veninde, men en masse mennesker, som der kommer langvejsfra og regner med at få en del mad at spise.

mad ud af huset

Så når man endelig får maden leveret, så kan det da være meget rart lige at snakke med dem, som der kommer med den.

Så er der mere ro på ved mad ud af huset

Det skal jo ikke være en længere samtale, for den givne person har måske andre opgaver samme dag, men det er udover lige at få øjenkontakt lige meget smart at give hånd og finde ud af, hvad vedkommende hedder – og måske er der flere end en enkelt person.

Måske har man nogle spørgsmål, eller man får nogle informationer leveret om, hvad der er af mad i hvilke kasser, hvordan man skal sætte det op, holde det ved den samme temperatur og eventuelt pakke ned senere.

Måske vil man lige høre ad om denne eller disse personer kan hjælpe med at slæbe lidt af maden længere ind, hvor den skal være, men det er op til en selv med serveringen, hvis der da ikke er høflig selvbetjening.

Flere Nyheder